torsdag 28 augusti 2008

Utmärkelse


Jag har fått den här fina utmärkelsen av Lisa och Molly! Tack så mycket!! Jag har massor av favoritbloggar, men skickar den här utmärkelsen vidare till dessa tre vars bloggar jag hinner in på flera gånger per dag för att inte missa en uppdatering. (Jo, jag har hört talas om bloggkoll! =P)

Mamma, så klart! Mammor är ju känd för att göra den godaste maten och min mamma är inget undantag hon gör underbart god mat!!! (däremot är hon lite dålig på att blogga om det. =P)

Anna, lagar en massa god mat men framför allt gör hon en massa goda mackor och sallader.

Tina, en jättefin blogg med goda recept och inspirerande bilder.
//Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, Tinas blogg är fin :) haha, jag vill också börja med bloggkoll ,men fattar inte hur man gör? :P

Anonym sa...

Tack snälla Hanna, det var fint sagt!