fredag 22 augusti 2008

Kickoff!

Hallå! Bloggar som snabbast innan jag far i väg till flygplatsen för en kickoffhelg med jobbet i Stockholm! Kickoffen börjar i morron klockan ett så tanken var väl att vi skulle flyga ner i morron men det gick inget flyg på lördagen... eller om det inte fick plats, ialla fall så far vi ner redan i kväll och bor på hotell 2 nätter! Det blir hur bra som helst för då ska jag passa på att gå ut och dricka någon öl med Charsten i kväll, dessutom betyder det att det blir två hotellfrukostar! =)

Dagens middag var den här pastan med zucchini och pistagenötter! Jättegott om än lite torrt, jag tror att vi hade för mycket pasta i jämförelse med zucchinin.

Ha en trevlig helg!
//Hanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det kalasfint på kick-offen nu och hoppas ni får lika gott käk som vi fick! :) Förresten vad jobbar du med? Tror inte jag vet det... eller så har jag glömt ;P

Anonym sa...

spännande med pistagenötter i pasta! valnötter har man ju hört... hoppas du haft en bra kick-off! :)

Lisa sa...

åh, hotellfrukost... jag funderar på om jag ska åka på kurs om ett par veckor, mest för matens skull (: hoppas du haft (har?) det finfint!