fredag 1 augusti 2008

Grekisk pastasallad.

I helgen kommer vi inte att vara hemma så mycket, åtminstonde kommer vi inte att äta hemma. Kylskåpet börjar att eka tomt men det är ingen mening att storhandla förräns till veckan, så till dess får man använda vad man har helt enkelt. Dagens lunch vart en grekisk pastasallad med pasta, tomat, gurka, rödlök, fetaost och oliver. Ringlade över lite olivolja och strödde över lite grekisk salladskrydda! Eftersom jag älskar greksallad så tyckte jag att det var ganska lyxig "kylskåpetärtomtmat". =)

//Hanna


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det hade jag garanterat också tyckt :) Jag käkade också sallad, en väldigt improviserad fiskssallad men på abborre så det blev liiiite lyxigt iallafall! :) Ha en jättebra helg! Själv ska jag jobba, men det är rätt lugnt på avdelningen så det ska nog inte bli alltför hektiskt :)

Anonym sa...

det är otroligt hur bra maträtter man kan få ihop av kylskåprens ;)