måndag 18 augusti 2008

BLÄ!

Jag vart av med min kamera i lördags. Jag vet inte riktigt när den försvann helt plötsligt kunde jag inte hitta den så jag vet inte om det är jag som har tappat den eller om någon har tagit den av mej. Jag for tillbaka till lokalen på lördag morgon för att leta när det inte var några folk där men den fanns ingenstans inne och jag gick runt och kikade ute i gräset ifall jag skulle ha tappat den men jag såg den ingenstans.

Det som gör mej så fruktansvärt förbannad är jag hade kameran ansluten till datorn på lördagen på dan innan vi for och då funderade jag på att lägga över alla kort till datorn men sedan tänkte jag, äh jag gör det där i morron.... Så nu är alla kort från min och mamma semester borta. =( Dessutom hade jag några av mina favoritkort på lill-lillebroren där som jag inte hade hunnit lagt över ännu. Åååh, blä! Det kanske inte är meningen att jag ska ha någon kamera, sedan jag köpte min har jag ju faktiskt varit mer utan kamera än med.

Förrutom förlusten av kameran var det en riktigt trevlig fest i lördags, jag hade superskoj!!!

//Hanna

3 kommentarer:

M. sa...

usch, vad trist:( hoppas att den kommer tillrätta snart:)

jag hoppas att du får en bra vecka och att du mår bra:) kram

Hanna sa...

Tack Molly! Jag hoppas också att den kommer till rätta, men det ser rätt mörkt ut. =(

Anonym sa...

Förstår att du är irriterad!
Nya matbilder går ju nästan alltid att fixa det är värre med speciella familjebilder.