måndag 4 augusti 2008

Fredagsgryta på en måndag hos mamma.


Nu var det ett par dagar sedan jag bloggade. Har varit i Lit hela helgen och är fortfarande kvar hos mamma. I lördags var vi ju på sommarfest, hur kul som helst och en massa god buffémat. Nu tänkte jag vara här ett par dagar till, slappa lite och umgås med mamma. I morron ska vi ut och plocka bär!

Dagens middag vart en gryta, fredagsgryta med fransk senap hette den men receptet följdes inte direkt, men gott vart det ialla fall! Jag satt fast i en bok och var inte alls speciellt engagerad i matlagningen, däremot ställer jag alltid upp som provsmakare! =D Receptet kommer upp på mammas blogg!

//Hanna

2 kommentarer:

Lisa sa...

jag älskar grytor! tror jag ska slänga ihop nån form av kalopsvariant till lunchen imorrn...

Hanna sa...

Lisa: Ååh, kalops är en favorit hos mej!