fredag 7 mars 2008

Mina grabbar!!!


På tåget hit smsade Frallan, han var också på väg till stockholm!!! Så i helgen får jag umgås med båda mina grabbar! Charsten (charsten och christer är samma person) har ju flyttat till Stockholm och Frallan till Karlstad så det är skitkul att både jag och frallan for hit samtidigt. Just nu sitter vi och dricker lite öl och senare ska vi ut en sväng... Men det blir rätt lungt för i morron ska vi ut på stan.

Jag hade planerat hela veckan att käka på Street Food på centralen när jag kom fram, men det vart en kebatallrik på nått ställe i city istället. Får testa Street Food på vägen hem. I morron har jag planerat att köpa ett par skor och sedan besöka en saluhall och införskaffa något schysst till middag. I östersund har vi ju inte någon saluhall så jag tycker att det är jättekul att gå runt och kika på allt roligt!

Ha en trevlig fredagskväll! För det ska jag ha! =)
//Hanna

Inga kommentarer: