tisdag 25 mars 2008

Födelsedagspresent


I födelsedagspresent fick jag av Jessica 3st paket som hörde ihop, jag fick öppna två av dom och sedan fick jag inte öppna det sista förräns jag hade listat ut vad var för någonting. Det hörde nämligen ihop med pastan och osten. Först trodde jag att det var en osthyvel eller ett rivjärn eftersom den skulle underlätta att få osten på spagettin, men sedan visade det sej att jag kunde använda den bara till spagettin också. Och vad gör man med ett rivjärn och spagetti?? Då funderade jag på pastaslev, men hur hjälp blir man av en pastaslev när man ska riva osten?


Mm, hjärnan gick på högvarv men jag kunde inte släppa varken pastasleven eller rivjärnet, då fick jag öppna paketet som var en jättefin pastaslev/rivjärn som ner ser här nedan. Fiffig va!? Det var dock lite knepigt att få en bra bild som visar båda sidorna av den.




1 kommentar:

M. sa...

vilket smart köksredskap och snygg design också:)