torsdag 6 mars 2008

Helg igen!?

Så där, då har jag jobbat färdigt för den här veckan. Är ledig i morron och på måndag, så i morron tar jag tåget ner till stockholm och hälsar på Christer över helgen! En weekend i huvudstaden är ju inte helt fel!

For direkt och tränade efter jobbet i dag. Det var två veckor sedan vi boxades sist och det kändes nästa, det vart inte heller lättare av att jag var tvungen att stå och dra upp byxorna hela tiden. Mina vanliga träningsbyxor låg i tvätten så jag hade tagit med ett annat par, när jag bytte om upptäckte jag att snörningen i midjan hade lossnat, dom här byxorna är dessutom ganska stora, så där stod jag och boxades och drog upp byxorna och boxades och drog upp byxorna.

På väg hem från träningen gick jag in på affären och köpte fika till tågresan, är inte så värst imponerad av mackorna på tåget, överpris är det också! Det vart ett gott bröd, dallassallad, päron och loka citron. I kylen hade jag rökt kalkon och grönsaker. Jag gjorde mej en macka redan i kväll, jag kunde inte låta bli! =)

//Hanna

Inga kommentarer: