torsdag 12 februari 2009

Alla hjärtans dag-frukost!

På lördag är det Alla hjärtans dag, något som inte brukar gå helt omärkt förbi! Personligen tycker jag inte att det är viktigt med presenter och blommor på alla hjärtans dag, även om jag skulle bli väldigt glad. ;) (Bäst att jag tillägger det ifall Joel är in och läser detta inlägg.) Därmot är det väl ganska bra att ha en dag där man påminns om att visa sina nära och kära hur mycket de betyder, för visst kan man glömma bort det när vardagen rullar på.

På lördag har jag ialla fall tänkt att ta en härlig mysig sovmorgon med Joel och sedan laga någon god brunch, resten av dagen kommer vi nämligen att vara borta! Kanske är det någon fler som har samma planer och då kan jag ge några tips på brunch.

Amerikanska pannkakor med bär
Fattiga riddare med fruktchutney
Scones
Blåbär- och vaniljscones
Salami- och fetaostmuffins
Morotsplättar

Hörs senare!
//Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh förstås! Det är klart att jag ska servera fattiga riddare till hjärtanslunch. Att jag inte tänkte på det! TACK! :-)

Anonym sa...

superbra tips! och jag håller med, det är inte presenterna som är viktiga utan att man håller av varann och bryr sig!

Nadja