onsdag 4 februari 2009

Pestopasta med oliver och feta.

Som ni ser så har jag bytt desgin på bloggen idag! Vad tycker ni? Jag är supernöjd! Idag vart det snabblagat till middag. Tar inte längre tid en pastan tar att koka!

Pestopasta med oliver och feta
4 port penne
3 choritzo
1 röd lök
1 stor röd paprika
svarta oliver
½ frp fetaost
pesto

Koka pasta. Skiva korv och hacka paprika och lök. Fräs i lite olja i ett par minuter. När pastan är färdig häller du bort vattnet och blandar ner ett par matskedar pesto. Häll i korvblandningen och oliverna, smula ner fetaost.

Snabblagat och supergott, ialla fall om man som vi är stora fan av pesto, feta och oliver!

//Hanna

11 kommentarer:

lina sa...

Mums! Vad fint du har fått det här på bloggen också!!!

Anonym sa...

Men oj vilket lyft! Kanonsnyggt härinne ju! :-D Va duktig du är!

Anonym sa...

Det blev jättesnyggt!

Anonym sa...

Vilken fräsch bloggdesign du skaffat! =) Snyggt!

Östen. sa...

Ja vad duktig du är Hanna! ;)

Anonym sa...

Gillar din nya layout på bloggen! Funderar också på att fixa om hos mig också.

Nadja

Anette sa...

Vad fin din sida blev... du är duktigt du.. kram från en stolt moder...=)

Anonym sa...

Vilken snygg, ny design du skaffat på bloggen!
Pastan ser supergod ut också! :-) Mums!

Hanna sa...

Alla: Tack! Vad kul att ni tyckte om den! Ska erkännas att jag fick lite hjälp av brorsan! =)

Anonym sa...

Jag gillar den! :)
Håller själv på att byta, eller inte jag egentligen, Christopher på matblogg hjälper mig :P, kan inte sådant här.

Maten såg god ut med. Kan inte förstå att jag hatade oliver förut, nu verkar jag vilja äta det till allt.

LarsBirger sa...

Du kan ju lilla molly!