lördag 28 februari 2009

Vilken underbar dag!


Vaknade i morse, kikade ut genom fönstret och möttes av ett strålande väder! Hoppade i kläderna på en gång och tog mej en 1½ timmes promenad i det härliga vädret. Det är så här vintern ska vara, strålande solsken och -8 grader. Promenerade ner mot sjön och hela Storsjön var fylld av promenerande, skidåkande, pulkåkande och skridskoåkande männinskor... och hundar för den delen! Kortet tog jag en bra bit från badhusparken, men ju närmare man kom desto mer folk såg man. Östersund är bra fint!

Filmen igår var precis som jag hade förväntat mej! Riktigt bra film som jag rekommenderar alla att se, men läs boken innan för guds skull! =)

Nu ska lägga mej i soffan och läsa lite, sedan blir det bad med ansiktsmask och hårinpackning. När Jessica slutat jobba kommer hon hit och hämtar mej, då ska vi fara och handla och sedan ska vi hem till henne, käka lite mat, dricka lite vin, kolla på melodifestivalen och därefter blir det utgång! Ska bli hur skoj som helst, var längesedan vi hade en Hanna- och Jessicakväll!!

//Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt det ser ut! =)
Jag var precis ute på en lång promenad jag med. Inte lika mycket sol här,men ändå riktigt uppfriskande.

Anonym sa...

Jag ska se den filmen ikväll! =)
Läste böckerna för längesen, ska bli spännande!