fredag 9 januari 2009

Utmärkelse!

Jag har fått en jättefin utmärkelse av Ayla! Egentligen brukar jag få sådan beslutsångest och strunta i att skicka vidare sånna här, men den här gången känner jag att det är dags.

Har man mottagit en utmärkelse ska man:
-Lägga upp en bild
-Länka till den du fått den av
-Ge vidare till 7 andra (eller fler)
-Lämna ett meddelande på deras bloggar så de får veta att de fått en utmärkelse.

Jag vill ge en utmärkelse till:
Unga morsan
Anna
Karin
Fruktsallad
Carolina
Nadja
Emma

//Hanna

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, tack snälla Hanna!! Nu blev jag jätteglad!! Jag ska åka hem till mina föräldrar idag och så fort jag kommer dit ska jag sätta mig vid datorn och dela ut utmärkelsen också!! :)

Anonym sa...

Tack snälla du, jag blev så himla glad!
Ha en toppenhelg/Karin

Anonym sa...

Tack så hemskt mycket, bugar och niger. Blir så glad :D

Nadja

Anonym sa...

Du får tillbaka en utmärkelse från mig för jag gillar din trevliga blogg också!

Nadja

fruktsallad sa...

Vad glad jag blir! mIn första utmärkelse! :)

Anonym sa...

Fick en sådan där fin utmärkelse också idag. Man blir så glad, inte sant? :-)

fruktsallad sa...

Jag ger förresten dig en tillbaka. Vet ej om man kan göra så?! Men jag gillar ju din blogg! Hi hi...

Kinna Jonsson sa...

Grattis, det är alltid kul med utmärkelser.

Anonym sa...

Tack så mycket!