torsdag 15 januari 2009

Färdiglagat!


Idag satte jag äntligen igång med träningen igen efter juluppehållet som jag inte hade tänkt att ha. Åh så skönt det var!! Men skönast var faktiskt när jag kom hem trött och superhungrig och färdigt på spisen stod stuvade makaron och köttbullar. Mmm, så gott!! När vi gör köttbullar blandar vi färsen med alpnaerings löksoppepulver, det hade Joela gjort i dag också men han hade utvecklat köttbullarna och dom vart supergoda!! Helt klart de godast köttbullarna jag ätit!=)

I morron blir det tacos, hårfärgning och Let's dance med Madde och Jessica, det blir trevligt!!!

//Hanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt med färdig middag och ändå härligare att träna(måste ta mig i kragen nu)
Du har en utmärkelse hos mig!

Anonym sa...

Mums vad gott med stuvade makaroner, det är bland det bästa jag vet :) Fast jag är lite konstig som inte gillar hemmagjorda köttbullar =P Har bara råkat ut för torra tråkiga .. Jag måste nog ge mig på och göra själv någon gång :)

Anonym sa...

mums för stuvat! älskar allt stuvat, hehe. låter som en jättemysig fredagskväll. saknar tjejkompisarna lite nu ;) är hos manvän...)

Hanna sa...

KarinW: Ja, det var så skönt att komma i gång med träningen!

Carro: Då måste du testa att göra egna! Det är ju så gott! =)

Carro: Stuvat är supergott! Det stuvas för sällan. ;)