onsdag 30 juli 2008

Utmaning.

1)Vad åt du till frukost? 2 hårdbrödmackor med keso och rödlök.

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv Pass, det är ett kort på mina sönderbrända axlar.

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån? Anna

4) Vilken färg har din dator? Svart HP

5) När var du arg senast? Hmm... jag var rätt irrterad i natt när jag var på väg hem från stråket och mötte två killar som vägrade inse att jag inte ville att dom skulle följa med mej hem.

6) Ditt bästa minne från skoltiden? Det var nog när jag vart Lits lucia.

7) Ditt sämsta minne från skoltiden? När jag och min kusin vilsade bort oss på orienteringen... När vi kom tillbaka till skolan applåderade alla.

8) Yoga eller löpning? Löpning.

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? Spaghetti Bolognese.

10) Vilka tidningar läser du regelbundet? Laga Lätt och Allt om mat

11) Favoritkaraktär i deckare? Vet inte.

12) Teveprogram du aldrig missar? Desperate Houswifes

13) Vem är du avundsjuk på? Jag är avundsjuk på Joels kamera, alla kort blir bra med den!

14) Din bästa revansch? Pass

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta? Den jag har nu är den bästa och den på mitt förra jobb den sämsta.

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Surströmming går bara inte.

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? Med yran i antågande så svarar jag Evert Ljusberg, Jämtlands president. Jag har lite funderingar kring det där röstfusket också.

18) Kaffe eller te? Te

19) Skostorlek? 38

20) Hur ofta är du på IKEA? Alldeles för sällan, har bara varit där 3 ggr.

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Jag skulle resa en massa!

Inga kommentarer: