söndag 13 juli 2008

Dagens suddiga.



Vi hade jättetrevligt i går kväll! Lite slitna är vi idag, dagen har till största delen spenderats i soffan!

Vi brukar väldigt sällan köpa hem pizza, jag är nämligen inte så jätteförtjust i köpta pizzor, men i morse när jag vaknade var jag så sjukt sugen på pizza. Beställde en med tomatsås, ost, kronärtskocka, champinjoner, skivad tomat, paprika och rödlök fast jag tog minus champinjoner och plus skinka. Men det missade dom tydligen alldeles. Det gjorde ju inte så mycket, skinkan klarar mej utan och champinjonerna går ju att plocka bort. Men jag blir ändå irriterad eftersom jag fick betala extra för den där skinkan som jag inte fick. Jag tror att dom hade slut på kronärtskocka (för någon sådan fanns inte heller på pizzan) och kompenserade det med extra champinjoner istället... det var ju snällt, fast jag ville ju inte ha någon svamp alls!

Nu blir det film!
//Hanna

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ibland får man nog det de själva känner för att lägga på! Pizza är verkligen dagen efter mat och oftast blir det köpt, men det kan vara gott ibland det med ;) Ser ut som att ni hade en trevlig kväll i alla fall.

Anonym sa...

åh, jag var också sugen på pizza imorse... man kanske ska slå på ikväll? ;)

Anonym sa...

pizza var längesen jag åt.. tycker det är lite överskattat.. :P

Hanna sa...

Emma: Haha, ja ibland känns det ju så!

Carolina: Do it! =D

Filibabba: Ja pizza är rätt överskattat. Men det kan vara riktigt gott också! =)

Anonym sa...

Hahaha, ja konstigt att man inte äter pizza oftare...:S Eller också inte!!
Det var ju ingenting nästan som blev rätt....

Kram kram!

Hanna sa...

Therese: Näe, det var ju inte det! Men det var gott ialla fall så där dagen efter. =)