tisdag 1 juli 2008

Jamie Oliver.


Jag kan inte gå förbi en bokrea utan att köpa en bok, jag vet inte varför men det går bara inte. Jag har en hel del böcker hemma som jag har köpt som jag inte har läst ännu. I går var jag på ICA-affären i Stugun och där hade dom massor av reaböcker. Mitt bland böcker såg jag Jamie Olivers nuna stick upp. Eftersom jag gillar Jamie och inte har haft någon kokbok av honom så var jag väldigt snabb att rycka åt mej den! Vilken härlig kokbok!!! Jag har ju aldrig tillagat en hel kyckling, men det kommer nog inte ta så länge innan jag gör det nu!

I går eftermiddag i 3tiden så började jag känna att jag hade ont i halsen. Dum som jag är så var jag och tränade i alla fall och i natt klockan 3 vaknade jag av att hela halsen dunkade. Jag har nog aldrig haft så här ont i halsen någonsin. Klockan är strax över ett och jag har fortfarande inte käkat något idag... det gör alldeles för ont när jag sväljer. Så i dag är jag rätt sur, jag har ont i halsen, jag är super hungrig, jag har träningsvärk och jag kan inte gå på bio som planerat i kväll. BLÄ!

Nu ska jag sluta tycka synd om mej själv och försöka dricka lite honungsvatten.
//Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mycket gott du lagar. Jag gillar också Jamie han lagar så enkelt och dessutom går det undan.
Krya på dig!

Hanna sa...

Vad kul att du tycker det!
Ja, visst är Jamie duktig och som du säger, det går undan.