fredag 11 juli 2008

Ny mobil.


Idag kom äntligen telefonen jag har kikat på, jag for och köpte den direkt efter jobbet! På min förra mobil gick displayen sönder, allting annat fungerade men det var lite svårt att plocka fram nummer eller läsa sms och då kan det ju bli lite svårt.

Jag är riktigt nöjd med mobilen förrutom att det inte var autofocus på kameran... förstår inte varför dom lägger in en 3,2 megapixel kamera men ingen autofocus korten blir ialla fall inte bra då. Jaja, det var ju inte för att fotografera som jag köpte den!

Men jag håller på att bli galen!!! Jag får inte till det med mms och wapinställningarna. På sonyericssons sida finns det ingen information för den här modellen (?) och instruktionen på halebops sida känns inte fullständig, jag får inte till det. Har skickat i väg ett mail så jag hoppas att jag får lite hjälp. Brukar ju inte få mms så där jätteofta men bara för det så har mamma skicka två stycken ikväll! =)

Både jag och Joel kände oss alldeles för trötta för att laga någon middag så vi köpte pizzakit och gjorde pizza. Snabbt och gott!

//Hanna


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det som inte fungerar med mms? Går det inte att skicka eller ta emot?

Hanna sa...

Varken eller... =(