fredag 23 maj 2008

Veckans utbrott!


Alltså?? Vem är dom här f-bannade hörsnäckorna till för? Jag höll på att bli alldeles galen i morse (som alla andra dagar) dom har verkligen ingen passform överhuvudtaget, råkar man vända på huvudet för hastigt, då ramlar dom ur, gäspar man, då ramlar dom ut. För att inte tala om när man är ute och joggar (hör och häpna jag tog och joggade i morse på morgonrundan, bitvis ialla fall) då sitter dom inte alls.

Tacka vet jag öronpropparna här nedan, tyvärr har jag precis tappat bort mitt relativt ny inköpta par och jag är inte så sugen på att köpa ett nytt par för drygt 400 spänn när jag uppenbarligen har en tendens att tappa bort dom. Fast och andra sidan så är det nog värt dom pengarna för att slippa irritationen och för bättre ljud. Eller så kanske det finns billigare varianter?


I kväll ska jag och Joel gå på bio, Indiana Jones. Verkligen inte en Hanna-film, men Joel får stå ut med så många Hanna-filmer så jag kände att det var hans tur att bestämma. Film är ju bäst på bio så jag kanske gillar den!

//Hanna

3 kommentarer:

M. sa...

hej hej! jag ställer mig samma fråga som dig när det gäller dessa hörsnäckor:) det tog ett tag för mig att komma på att det står ett L respektive R på dem så att man ska sätta dem i rätt öra:P fast det antar jag att du redan vet om;) ha en bra helg och kväll:) kram

Hanna sa...

Jo då, det har jag sett! =)

M. sa...

tämkte nästan det:P själv är jag så otroligt dålig på tekniska prylar att jag ifta lyckas förstöra dem :O jag vet inte hur många hörlura/snäckor jag har lyckats ha sönder:) ha en bra kväll:)