fredag 2 maj 2008

Fredag som känns som en måndag.

Jaha, då var jag tillbaka på jobbet. Knepigt, det känns inte som fredag idag. Jag har ju varit ledig sedan i söndags så det känns snarare som en måndag. På valborg var vi i Lit och grillade, potatisgratängen var god, Gabriellas pepparsås var som vanligt gudomligt god, men köttet var jag lite besviken på. Vi brukar alltid lägga in i marinad kvällen innan när vi ska grilla, men nu vart det så att vi inte köpte köttet förräns samma dag så jag köpte färdigkryddad karrébit. Den var ok, men det blir såå mycket godare när man marinerar den själv!!!

I går vart det ingen mat lagad alls, Joel gjorde illa foten så vi var tvungen att fara in på sjukhuset. Eftersom det var en röd dag så var det inte så mycket personal. Joel fick stanna kvar under natten för de hade ingen som kunde kolla på röntgenplåtarna. Så lunch käkade jag i cafeterian på sjukhuset och middagen vart ett par mackor på kvällen. Men i kväll ska det lagas mat! Jag tror att det blir något thailändskt! =D
//Hanna

1 kommentar:

M. sa...

tittar in för att önska dig en riktigt bra helg:) hopas att solen skiner hos dig:)