onsdag 21 maj 2008

Dagens frukost.

Det vart gröt till frukost idag, en Mollyspecial. Jag kokade havregynsgröt med lite äpple och kanel och serverade det med resten av äpplet, nektarin, solroskärnor, russin, och hasselnötter. Det var gott med en massa olika saker på gröten, jag brukar ju oftast köra på bara bär eller sylt. Det var dessutom väldigt mättande!

Förresten! Det var ju avmätning på stegräknartävlingen i går. Som väntat kom jag inte upp i lika mycket steg som förra veckan då jag låg på 122 500 utan hamnade på 97 110 steg. Räckte till en andra plats på veckan topplista och även på totala topplistan, P hade promenerat 144 000 steg så hon drog om både mej och Marita som ledde så stort förra veckan.


P _____240 610
Hanna _219 610
M _____216 475
S _____170 960
E _____127 209

//Hanna


4 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig bild, har också tänkt mig en Mollys special någon gång, men kanske till lunch då.

Kul med stegtävlingen. Känner att det skulle nog vara kul med någonting sådant, eller i alla fall en stegräknare så kan man tävla med sig själv eller nåt.

Anonym sa...

Ja vi måste ligga i om vi ska komma i kapp P :)
Jag satsar på att komma ikapp dig den här veckan, hehe.

M. sa...

hej hanna! vilken mumsig frukost:) jag har receptet med nektariner på min blogg nu. det som jag tipsade dig om härom veckan. ha en fortsatt bra kväll:) kram!

Hanna sa...

Emma: Fungerar nog jättebra som lunch då det var väldigt mättande med så mycket tillbehör! =)

Marita: Och jag satsar på att gå mer än dej! :D

Molly: Ja, jag var in och kikade, såg jättegott ut!