tisdag 6 maj 2008

Frukost, när den är som godast!


God morgon! Eller är det förmiddag vid det här laget kanske? I morse masade jag mej upp ur sängen för att återuppta mina sköna morgonpromenader. I går sken solen hela dagen så jag hade förväntat mej solsken i dag också, men icke, det var alldeles gråmulet ute och skvätte lite så jag tog regnjackan. Och tur var det för skvättande gick över till ett ordentligt duggregn. Men det gjorde mej faktiskt inte så mycket, det var så himla skönt att promenera, filosofera och lyssna på radion.

När jag kom in (vrålhungrig) gjorde jag i ordning frukosten som bestod av en tallrik med yoghurt, müsli och cantaloupemelon, en macka med mosad avokado och skivad rödlök samt en kiwi.

Hoppas ni får en bra dag!
//Hanna

3 kommentarer:

M. sa...

tittar in för att önska dig en riktigt trevlig dag:) hoppas solen skiner hos dig:) här duggregnar det:( härlig och god frukost du verkar ha ätit idag:) ha det bra:)

Anette sa...

Vilken vrålnyttig frukost du fick till då... min rågflingegröt verkar med ens lite fjuttig minst sagt kramar//modern

Jassu sa...

mackan ser ut att vara precis i min smak! Gott!!