fredag 9 maj 2008

Äntligen fredag!


Åh, vad skönt med fredag! Idag vart det hallon/blåbärs-smoothie och två rostade pågen till frukost, på mackorna hade jag keso blandat med äpple och purjolök. Jag har inte blandat keso med äpple förrut, men Molly skrev att det var gott så jag var tvungen att testa och visst var gott!

Det vart ingenting inhandlat på Kappahl i går, det är inte riktigt min stil på kläder. Vi gjorde misstaget att gå dit halv sju och det var fruktansvärt mycket folk där, jag och Jessica gick väl runt i en kvart tjugo minuter men valde sedan att gå och ta en fika istället. Satt på News och fikade ett tag och runt 8 gick vi tillbaka till Kappahl, då var det betydligt mindre folk där. Jag handlade som sagt ingenting, men Moster Jessica köpte lite bebis-kläder.

//Hanna

4 kommentarer:

M. sa...

hrm... visst var det väl jag som tipsade om äpple?:P kul att du gillade det i alla fall:) ett annat tips är äppeltzatziki:) byt ut gurkan mot äpple och skippa vitlöken om du vill det. jag har recept på det på min blogg under röror tror jag det var. ha en fortsatt bra dag:)

Hanna sa...

Meh! Jag som var in och kikade en extra gång i kommentarerna så att det skulle bli rätt och lyckades strula till det ialla fall. Nu har jag ändrat, det var ju du som tipsade mej om det!

M. sa...

ingen fara:P testa med russin i också. jättegott:) arla har ett recept som heter piggelinröra (tror jag) kolla in det. jag tror att du skulle gilla det:) ha det så bra1:) kram

Anonym sa...

Tråkigt att det inte blev något med kappahl, men jag kan känna igen mig lite. Jag brukar alltid gå in där men förutom underkläder så har jag inte med mig något ut.