onsdag 7 maj 2008

Frulle


Men guud! Vet ni vad jag precis gjorde?? Jag började att ladda upp frukostbilden och sedan gick jag på toaletten. När jag har tvättat händerna och ska ta torka dom så lyckas jag på något vis slå till stegräknaren som lossnade och flög rakt ner i toalettstolen, för självklart hade jag inte stängt locket. Helt otroligt! Jag som har promenerat så mycket den här veckan, ja hur som helst, den kan ju inte ligga kvar i toaletten så det var bara att köra ner handen! Den fungerar inte längre, men den visar som tur är i alla fall hur mycket jag hade hunnit gått innan incidenten.

Nåja, dagens frukost vart råggröt med hallon, blåbär och björnbär, en macka med färskost, tomat och tomatsalt samt en kiwi. Ingen sol i dag heller, bara mulet och trist... och lite blåsigt

//Hanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad typiskt! Hur länge var det tävlingen höll på? Hinner du skaffa en ny?

Anette sa...

ha ha.... typiskt va?
får du en ny nu då eller?
Kram/modern

Anonym sa...

I toan... =)

Hanna sa...

Emma: Tävlingen håller på till midsommar, det fanns ett antal räknare övar som tur var så jag kunde ta en ny på en gång!

Mamma: Haha.... så himla typiskt!

Åsa: Ja, sånt händer ju även den bästa =P