söndag 4 maj 2008

Kvällsfika


Åh, så där. Nu ska jag ta med mej mitt fat med frukt och kesomacka till soffan och försvinna in min bok! Dagen har bjudit på massor, en god kycklingsallad hos mamma, en massa bogserande fram och tillbaka, (brorsans bil gick sönder) lite bus med lill-lillebrorsan, en supergod middag hos mormor och morfar som fyllde år. Lammstek med hasselbackspotatis, mommas underbara sås och grönsaker. Där efter har jag även hunnit med storhandling, tvättning och matlagning (ordnade morgondagens middag). Men nu... är det bara soffan som gäller!

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!
//Hanna

4 kommentarer:

M. sa...

hej hanna! ser smaskigt ut det där:) vad har du blandat keson med?

Hanna sa...

Keson blandade jag med purjolök, röd paprika, rökt kalkon och lite kött och grillkrydda! Just purjolök och Keso tycker jag passar så himla bra ihop!

M. sa...

hej och godmorgon hanna! jag håller verkligen med dig om att keso och purjolök är gott:) keso med rödlök är också gott:) eller keso, russin och äpple:9 ha en riktigt bra dag:)

Anonym sa...

Ser väldigt gott ut. Keso, är så himla gott att blanda med..ja det mesta.