torsdag 8 maj 2008

Tonfisksallad


Som sagt, det är snabbmat som gäller den här veckan. Jag är på språng i dag också, alldeles straxt ska jag promenera ner på stan, jag har blivit in bjuden till en VIP-kväll på Kappahl. Ganska komiskt egentligen då jag aldrig har handlat något till mej själv där. Fast det vart ett antal julklappar inhandlade där och i samband med det så smsade jag till något nummer och fick tillbaka ett sms som jag skulle visa i kassan och på så viss få rabatt så det är väl därför jag har fått den här inbjudan. Jag och Jessica tänkte ialla fall gå dit och kika en sväng, det fanns ett par fina toppar i reklambladet och jag skulle vilja förnya min garderob lite så här till våren.

Dagens middag vart som rubrik och bild avslöjar, tonfisksallad. Det här fyllde jag tallriken med:

salladsmix
tonfisk
kikärtor
en bit gurka
en halv grön paprika
en liten röd lök
1 tomat
majs
vinägrett

Trevlig kväll gott folk!
//Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser supergott ut! Nu blev jag hungrig! Bra nattamat till jobbet minsann!

Hanna sa...

Ja, det vart gott! Visst blir man hungrig när man sitter och kikar runt i matbloggar!?