söndag 18 maj 2008

Grillad chorizo och potatissallad.

Här i Östersund känns inte sommaren speciellt nära tyvärr, men det har ialla fall inte snöat de senaste dagarna. Hemma hos oss smakade det åtminstonde sommar idag då vi grillade chorizo och åt tillsammans med en smarrig potatissallad. Jag är inte så förtjust i dom här vita potatissalladerna, näe då gillar jag bättre när man kokar ett par potatisar och blandar med grönsaker och vinägrett. Det här hade jag i salladen idag.

potatis
salladsmix
zucchini
gurka
tomat
rödlök
majs
rädisor

Nu ska jag se ett par avsnitt av Prison break innan jag går och lägger mej.
Har precis börjat kolla på första säsongen, vilken spännande serie!
//Hanna

2 kommentarer:

lina sa...

Håller med dig angående potatissalladerna, de med vinägrett är godast! Det ser jättegott ut på din tallrik!

Hanna sa...

Ja men visst är det! =)