onsdag 28 maj 2008

Teamkväll.

Ikväll blir det ingen matlagning, mitt team på jobbet ska i väg på Multichallange-hallen och BodaBorg, det ska bli skitkul! Vi far direkt efter jobbet, käkar någon typ av tacobuffé och tävlar oss igenom banorna!

I går var det avstämmning på stegräknartävlingen igen. Så här ligger jag till nu:

P _____376 457
Hanna _316 017
M _____308 562
S _____230 494
E _____218 226


Finns inte en chans att komma ikapp P, men det känns inte så himla viktigt. (tro det eller ej, haha!) Det känns jättebra att kommit i gång med morgonpromenaderna och även fast det är lite kämpigt att ta sej upp ur sängen så blir jag ju piggare i slutändan. Dessutom var Herbalife här i går med deras kroppscanningsvåg och sedan min senaste vägning så hade allt blivit bättre, mindre fettprocent, mer kilo muskler, högre viloförbränning! =D Så jag fortsätter att gå!


//Hanna

2 kommentarer:

M. sa...

jag tror att du kan komma ikapp:) gå in på www.stegraknare.se och titta på omvandlingstabellen så kan du ju omvandla din träning (spinning?) till steg. du kanske redan har upptäckt den här sidan, men om inte så har du ju några fler steg;) ha en fortsatt bra kväll:)

Anonym sa...

Bra att du känner att det gett dig någoning iaf. Ibland kan man behöva en spark i ändan för att komma igång. Vad kul med boda borg! Jag har också testat det en gång och det var trevligt.