torsdag 8 maj 2008

Torsdag morgon.

Fy vad jag känner mej hängig i dag, hängig och inte alls på något vidare humör. Kan bero på vädret kanske, det är fortfarande grått och trist ute, jag som vill ha sol och känna att det är vår! Äh, nu ska jag sluta klaga, hämta mej en frukt och ringa mamma, då blir jag säkert på bättre humör!

Dagens frukost vart gröt av fiberhavregryn med lingonsylt, en rostad pågen med färskost, rökt kalkon och tomat samt en halv banan.

Hoppas att ni får en bra dag!
Och hoppas att ni har sol! =)
//Hanna

2 kommentarer:

M. sa...

hej hanna! vad kul att du också har börjat med frukostbilder. väldigt inspirerande och varierande:) hoppas att du får en riktigt fortsatt bra dag:)

Anonym sa...

Skönt med helg då antar jag, men av det jag läst på bloggen verkar du haft mycket att göra veckan så det kanske inte bara är vädret?
Här har det varit sol! Riktigt trevligt men om jag ska klaga lite (ja, det är väl egentligen förbjudet) men jag tycker det är jobbigt att vara ute och gå när det är alltför varmt, solen i ögonen och allt, inte min grej.