lördag 10 maj 2008

Invigning av symaskin!

Idag var jag ner på stan en sväng, köpte ett par gympapjuckor, ett par toppar och material till en brödkorg av tyg. Jag fick ju en symaskin i födelsedagspresent och jag har inte ens testkört den ännu, skäms på mej. Mamma har en liten trevlig kokbok som heter Hemlagat som present och är skriven av Anneli Bokemyr, i den såg jag en fin brödkorg av tyg och nu har jag tänkt att sy en egen. Jag köpte en mönstrad bordstablett, svart tyg och fliselin till botten och vitt tyg till insidan. Beskrivning och färdigt reslutat bloggar jag om senare. (Förutsatt att jag lyckades, jag har inte sytt på flera år. =P)

//Hanna

2 kommentarer:

Anette sa...

Himla snygga tyger =)

Anonym sa...

Håller med, gillar tygerna. Ska bli kul att se resultatet. Har tittat på bröd/mat korgar tidigare, men det har känts lite dyra. Tanken har aldrig slagit mig att jag kan göra egna :p