fredag 17 april 2009

Tävling!!!


Jag har haft min blogg i över 1½ år och har inte haft en enda tävling. Men nu är det dags!

Nu har någon av er chansen att vinna Mannerströms Skaldjur. Jag har själv hans kokbok Husmanskost som är väldigt bra, men skaldjur tycker jag inte om så det är säkert någon av er som har bättre nytta av den. Reglerna är enkla, lägg en kommentar till det här inlägget och länka sedan i din blogg. Det går alldeles utmärkt att vara med även om du inte har någon blogg, men tipsa då gärna någon skaldjursälskande kompis!

Tävlingen avslutas på onsdag den 22/4 kl 20:00

//Hanna

7 kommentarer:

Karin W. sa...

Hej Hanna,
Skaldjur är det godaste som finns att äta, tycker jag, men ganska svårt att laga till rätter av. Jag är nyfiken på vad den här boken har att bjuda.

PS. Länk till tävlingen i högerspalten på min blogg.

www.ulltussen.blogg.se sa...

Vilken mysig och inspirerande blogg! Jag bokmärker den direkt, trevlig helg!

Anonym sa...

Är gärna med:)

estrella.fugaz-@hotmail.com

Kram Anna

Sara sa...

Även vi är med:)Länken finns på min blogg:)

Sara & Niklas

Mattias S sa...

Jag är med i tävlingen :)

Blogg???

Kalasgott sa...

Jag är med och tävlar!! :D Vilken bra tävling Hanna! Länkar självklart på min blogg i sidomenyn! :-)

Tina Sjöstedt sa...

Hanna, jag vill vara med och tävla!! Länkar också! // Tina