lördag 4 april 2009

Quinoasallad.

Det var quinoa över sedan middagen igår, så det fick bli en sallad till lunch. En enkel sallad med isberg, quinoa, rödlök, oliver, fetaost, zucchini och en vinägrett. Snabbt, enkelt och gott!

Idag har jag städat och plockat i lägenheten. Köket är härligt glänsande rent, hallen och sovrummet fick sej också en omgång. Dessutom tog jag äntligen tag i att putsa fönstrena i vardagsrummet och köket. Upptäckte först efteråt att jag visst fyllt på fönsterputsen med skurmedel och vatten så jag måste nog putsa om dom. Jaja, det vart bättre ialla fall! Hahah!

Ha en trevlig lördagskväll gott folk! Det ska jag ha, hemma hos mamma!
//Hanna





2 kommentarer:

Anna sa...

Åå jag älskar quinoa! =)

Hanna sa...

Mmm, jag med!! Testade det för första gången härom veckan bara!