fredag 17 april 2009

Dennis gästbloggar.


Nja... inte riktigt gästbloggar kanske, då hade han ju skrivit texten själv. Nu är det jag som bloggar på uppmaning av Dennis, eftersom han har kommit på någonting riktigt bra! =)

Det är ingen av mina kompisar som riktigt delar mitt matintresse, (utom mamma då) därför tyckte jag att det var jättekul när Dennis under ett telefonsamtal sa att han bara måste få dela med sej av den nyskapande rätten han hade slängt ihop dagen innan. Han lovade mej att skicka en bild och när jag frågade efter ingredienserna sa han att jag inte skulle ha några problem med att lista ut ingredienserna när jag såg bilden. Då vart jag ju såklart ännu mer nyfiken. Vad kunde det vara som var så enkelt och som var sååå gott med så få ingredienser att man bara behövde titta på det för att de vad det innehöll!?

Svar: Köttbullar med hamburgedressing i ett korvbröd.

Hahahaha! Ja, varför inte!? Jag ska absolut ge det ett försök. Någon dag. Sen. I framtiden. ;)

//Hanna


Inga kommentarer: