onsdag 3 december 2008

Vi ser det snöar!!

Helt otroligt vad det snöar här. Det bara vräker och vräker ner! Men inte gör det mej något, är det vinter så ska det vara snö!! Däremot är det lite irritersamt att dragkedjan på en av mina vinterskor gick sönder häromdagen, så jag pulsar för tillfället runt i gympadojor. Måste ner på stan och köpa ett par skor i helgen!

I morse när jag gick till bussen hade inte plogbilen varit framme ännu. Nedan ser ni en före och en efter bild! Tyvärr syns det inte riktigt hur mycket snö det var innan plogbilen, men jag kan tala om att det var en bra bit ovanför fotknölen.


Det blir inte så mycket mat lagat i veckan... jag jobbar ju kväll. Det blir lite knasigt när man ska kombinera träning med kvällsvecka, idag kom jag hem strax efter halv nio. Käkade pasta- och tonfisksallad till middag på jobbet så nu när jag kom hem fixade jag en tallrik med havregrynsgröt, ååh så gott det var! Brukar ju alltid äta gröt till frukost men de senaste två veckorna har jag varit så trött så jag har valt att sova lite längre och istället tagit en proteindrink till frukost. Men nu är det slut med det, i morron ska jag upp och äta en god tallrik gröt!

//Hanna



4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så mysigt med snö!! längtar tills våran kommer tillbaka igen!

Anonym sa...

Vad mysigt!

Anonym sa...

Hej! Ska upp till Östersund över jul.. Vet du var jag kan hitta bra jämtländska delikatesser? Tack på förhand!!

Hanna sa...

Kryddburken: Det är riktigt mysigt med snö!!

Emma: Eller hur!! =)

Pontus: Är du ute efter jämtländska delikatesser tycker jag att du ska kika in på affären ost och vilt, ligger mitt i stan i slutet av gågatan!!