lördag 13 december 2008

Luciamorgon!

God morgon!!
Igår var jag ledig från jobbet. Hade en del saker som skulle fixas. Bla var jag på banken och skrapade ihop ett par vuxenpoäng till! Jag höjde mitt pensionssparande, mitt fondsparande samt startat ett till fondsparande! Förrutom att samla vuxenpoäng på banken så hann jag handla klart alla julklappar (har visserligen några matklappar kvar) och hälsa på hos lill-lillebroren! Därefter for jag hem till mamma och där är jag nu!

Kolla vilket sött luciatåg som stod på bordet i morse! =) Och det nedre kortet är utsikten från mitt sovrum, mitt sovrum hos mamma alltså. (Ja, det är väl egentligen ett gästrum nu men...)

//Hanna



2 kommentarer:

M. sa...

vilken vacker naturbild :)
ha en fortsatt bra kväll :)

Anonym sa...

Ja, verkligen! Jättevacker bild :) Ha en trevlig 3:dje advent.