tisdag 15 januari 2008

Utmaning!


Emma
har skickat en utmaning till mig! Det är ett roligt sätt att få veta lite mer om alla sina bloggvänner. Utmaningen går ut på att jag ska berätta sju sanningar om mig själv.

Reglerna är följande:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.
Utmana sju stycken i slutet av ditt inlägg.

Så, här får ni några sanningar om mig:
  1. Mitt drömresemål är Indien, har börjat lagt undan pengar och planerar att fara nästa åt.
  2. Jag älskar collegefilmer.
  3. År 2007 läste jag 66 st böcker.
  4. Sommaren -05 bodde jag och arbetade i Grekland, hann med 3 olika jobb och hann dessutom med att vara arbetslös, bostadslös och pank. =S
  5. Jag har inte haft min naturliga hårfärg sedan 6:an. Färgar det brun/rött, egentligen är det vad folk brukar kalla för råttfärgat.
  6. Jag hatar att prata inför folksamlingar, något man kanske inte kan tro då jag är en jävel på att prata annars.
  7. Jag är ganska bra på att skjuta upp saker och ting, men jag jobbar på att bli bättre på att ta tag i saker på en gång!

Jag hoppar över att utmana 7st bloggare då dom flesta som jag följer redan har blivit utmanade.
//Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

66 böcker! Och jag som tyckte att jag läste mycket med mina...kanske 10...måste ju tipsa dig om bloggen: http://worldofmalin.blogspot.com/
varje vecka har de ett nytt bokfemman tema där man kan rekommendera böcker. Jag har tänkt vara med men har inte riktigt haft tid i veckan att skriva. Mitt inlägg är en så länge bara ett utkast.

Hanna sa...

Tack för tipset! Där ska jag in och kika. Det finns inget bättre än en riktigt bra bok =)