torsdag 24 januari 2008

Bulgursallad



Det blir en tidig kväll i kväll känner jag. For och boxades direkt efter jobbet, kom hem, duschade, fikade, gjorde ordning lunch till i morron och nu sitter jag här och tokgäspar. Morgondagens lunch vart en Bulgursallad. Provsmakade en tugga och den vart riktigt god, jag ser fram emot lunchen i morron! I min sallad hade jag:

fullkornsbulgur
bladspenat
körsbärstomater
avokado
gurka
röd lök
röd paprika
rökt kalkon

Nu kom jag på att jag har glömt majsen!! Här har vi majs till nästintill allting. Får se om jag kommer ihåg att hälla i lite i morron bitti.

Sov gott, det ska jag göra! =)
//Hanna

2 kommentarer:

Emma sa...

Det lät supergott! Jag tänker förresten att det nog skulle vara gott med lite fetaost i också. Är lite ostbesatt just nu, har just klämt i mig två kuber av den skrattande koni väntan på att maten ska bli klar.

lina sa...

Den lunchen skulle jag gärna käka jag med:)