fredag 18 januari 2008

Fredagsmys hos mamma!

Åh, vad skönt med fredag. Har suttit och jobbat med statistik, siffror och förbättringsförslag hela dagen, så till slut vart det för mycket siffror i mitt huvud. Det upptäckte jag när jag satt och räknade med data från December, jag visste att det var 17 arbetsdagar på hela månaden och att två av dom var mellandagarna och ändå tog jag fram kalendern för att räkna dagarna innan jul. =) Då var det dags för en rast.

Efter jobbet var jag bara in och pussade på Joel och hämtade min väska och sedan for jag, Danne och Örjan hem till mamma där en god middag stod och väntade på oss. En smarrig kycklinggryta med lök och inlagd paprika. Ikväll blir det lite vin och Let´s Dance!

Ha en trevligt helg!
//Hanna

2 kommentarer:

lina sa...

Gott med kycklinggryta! Ha en rikitgt mysig kväll!!

Anonym sa...

Ja, äntligen fredag! Lusigt, min sambo heter också Joel och råkar vara från just Östersund :)