tisdag 15 september 2009

Kvällsmys, Chai latte


Det märks verkligen att det är höst nu, löven börjar få färg och singla ner till marken och det blir snabbt mörkt ute på kvällen. Efter långpromenaden igår tände jag lite ljus och gjorde iordning en macka och en Chai latte. Rooibos Chai tillsammans med varm skummad mjölk toppat med lite muscovadosocker! Mmm!

När jag var yngre tyckte jag bara om våren och sommaren. Våren för att snön försvann och sommaren för att det är varmt och skönt och soligt. Nuförtiden uppskattar jag alla årstiderna, vinter som sommar!

//Hanna.


3 kommentarer:

Anna sa...

Hej Hanna!!

Vad är adressen till din mammas blogg? Det var så länge sedan jag var inne på den och hon hade ju en hel del recet som verkade mer än goda där! Kram

Filibabba sa...

jag älskar chai latte! =)

Hanna sa...

Anna: http://anettis.blogspot.com

Filibabba: Mm! =)