onsdag 12 november 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Ayla! Utmaningen går ut på att skriva sju saker om mig själv, alldagliga, ovanliga eller knasiga.

1. När jag är på restaurang måste jag veta vad alla andra ska äta innan jag kan beställa.

2. Jag klarar inte av genomskinlig fisk... inlagd, gravad, ni vet. Skulle vilja dock!

3. Jag blir upprörd, riktigt förbannad när jag hör låten Apologize, jag vet inte varför jag bara hatar den!

4. Vi har en orm som heter Skräpet! (Eller Joel har en orm, jag fick som med den på köpet)

5. Jag har bara varit på IKEA fem gånger under mina 24 år.

6. Ska resa runt i Indien nov -09. Resan är inte bokad ännu, men pengar läggs undan.

7.Eftersom vi aldrig köper en slagborr så ligger min sänglampa i garderoben. Så när jag vill läsa efter att jag har gått och lagt mej så har jag en pannlampa på mej! (hahaha, ska man berätta sånt?)

Jag skulle vilja veta 7 saker om Anna, Unga morsanoch Jenny.

//Hanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag hade också en pannlampa på mig tidigare eftersom min förra pojkvän inte hade någon läslampa vid sängen!

Anonym sa...

Har skrivit svar nu :)

Anonym sa...

Oj, jag är lite långsam! Jag ska sätta mig och skriva ikväll ;)