lördag 22 november 2008

Nachotallrik


Back in the days bestod mina och Gabriellas nachotallrikar av nachos och ost. Igår gjorde vi en Deluxvariant med köttfärs och grönsaker och till det hade vi guaccamole, salsa och vitlöksdipp!

Kvällen var som förväntat jättetrevlig och slutade inte helt otippat med utgång.

Idag kom Joel ÄNTLIGEN hem!!! =) Jag fick en påse med massa roliga kryddor! Berättar mer om det sedan, nu ska vi käka. Vi tog och beställde hem pizza idag. Vi var verkligen inte sugen på att laga mat i dag.

//Hanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är helgalen i tacos och nu blev jag läskigt jättesugen på det när jag såg eran goda!!!

Hanna sa...

Anna: Tacos är supergott! Vi äter det väldigt sällan dock!

Anonym sa...

Hanna,
Jag såg din underbara nachotallrik och blev så sugen att jag la in den på min veckomatsedel. Kika gärna in, jag uppdaterar den varje helg.