onsdag 25 juni 2008

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Molly och Carolina! Här är frågorna och mina svar:

Fem saker som finns/funnits på din Att-göra-lista idag?
- Städa akvariet på jobbet
- Fika med Sofie
- Träna med Sara
- honugns- och citronrostade nötter
- kolla på film med Joel

Vad gjorde du för 10 år sedan?
- Om jag inte blandar ihop åren så tror jag att jag sommarjobbade min första sommar på service, umgick på grabbarna till 5 på morgonen och lyckades ändå vara pigg på jobbet (vart har det tagit vägen??)

Ställen du bott på?
- Skolvägen
- Näsvägen

- Mon
- Fjäl
- Hanioti, Grekland

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Ge bort en hel del
- Köpa ett hus
- Köpa mamma en bil av nyaste årsmodellen (hahaha)
- Resa
- Byta ut hela min garderob



Och i vanlig ordning så utmanar jag den som vill bli utmanad!!!

1 kommentar:

Anette sa...

VA???? Ska jag få en Bil?!??!... måtte du bli biljonär hörru.... men du... gillar du inte mina "skruttar". Den senaste lilla "Asta" är det ju en bra stereo i, i alla fall...
kram//Modern