fredag 27 juni 2008

Grillkväll!


Solen tittade fram idag och det kändes att det var sommar!!! Ikväll hade vi två kompisar över på middag. Vi grillade på elgrillen ute på balkongen, dom hade med sej flintastek och vi hade kotletter i frysen som vi marinerade. Till det vart det en enkel potatissallad på nypotatis, gurka, tomat, paprika, rödlök, ruccola, sugarsnaps, rädisor och vinägrett, skivad avokado och chilibea.

Besöket har gått hem och jag ska snart gå och lägga mej, jag ska nämligen upp och jobba i morgon. Något som känns skittrist eftersom jag upptäckte det först i dag, jag hade totalt missat det i schemat, istället hade jag planerat en heldag med en av Joels kompisar som fyller 30, dom ska på kidnappa honom och fara på laserhallen och sånt. Men men, som tur var kommer dom och hämtar mej sedan så jag får vara med på festen på kvällen. Det hade varit lite trist att vara kvar i stan själv.

Sov så gott!
//Hanna

Inga kommentarer: