måndag 2 juni 2008

Laxwrap

Innan det hade bestämts att vi skulle grilla i fredags så hade jag tagit fram laxfiléer, det var också innan jag visste att Joel skulle komma hem med fisk så det vart fisk två dagar i rad här hemma hos oss. (Inte mej emot!) Visste inte riktigt vad jag skulle göra av laxen, jag hade bara tagit fram till två portioner då vi inte behövde ha till lunch på lördagen.

Tillslut bestämde jag mej för wraps. I wrapen hade jag förrutom lax även sallad, tomat, röd lök, zucchini och salsa! jag vart sugen på laxwrap när jag såg ett recept på wrap med lax, ungsbakad zucchini, morötter och purjolök samt tzatziki. Hur gott lät inte det? Tyvärr hade jag inte tid att ungsbaka några grrönsaker i dag då jag skulle i väg och träna. Men jag kommer definitivt att prova det en annan gång!

Jag testade tortillabröd med smak av soltorkade tomater idag, hur goda som helst! Den får bättre betyg än brödet med vitlök och örter. Det här smakade mer!

//Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter jättegott! :)

M. sa...

ser och låter gott det där:) hoppas att du hittills har haft och att du får en fortsatt bra dag:)