onsdag 25 juni 2008

Go morron!


Onsdag morgon, dagens frukost bestod av en tallrik Bollnäsfil vanilj med müsli och jordgubbar samt en macka med mosad avokado med rödlök och tomatskivor. Härlig start på dagen! Inte lika härligt är jag de senaste dagarna har varit väldigt trött och just nu känner jag mej rätt krasslig. Förhoppningsvis är det bara tillfälligt, har ingen lust att bli förkyld.

I torsdags var ju sista dagen i stegräknartävlingen. Så här slutade det:

P _____819 284
M ____ 606 078
Hanna _603 924
S _____409 607
V _____393 044

En tredje plats vart det som väntat för mej. Vinnaren fick en middag på valfri restaurang värde 1000 spänn, sedan lottades det ut lunch för två till fem stycken av dom som snittade 40 000 steg i veckan. Som vanligt vann inte jag något. Jag var med i vinlotteriet här på jobbet i 1½ år, varje månad hade vi lotteri och det var 3 eller 4 vinnare och jag vann inte en enda gång, så nu har jag gett upp det, när det ska lottas har jag inte en chans!


//Hanna

1 kommentar:

M. sa...

hej hej! ser gott ut:) alltid gott med fil och jordgubbar:P jag har förresten en liten utamning till dig på min blogg. ha en bra dag!