onsdag 23 april 2008

Macka igen.

Fy fasen vad jag är trött nu!!! Jag for hemifrån tjugo över sju i morse och kom hem tjugo över åtta nu i kväll. For på spinning direkt efter jobbet och jag har nog aldrig kämpat och utmanat mej själv som jag gjorde i kväll! Jag hade tänkt att börja läsa någon av böckerna i kväll men jag måste nog gå och lägga mej, eller kanske slå på tv:n och hoppas att det finns något man bara kan slökika på. Eftersom jag kom hem så sent vart det ingen riktig middag i dag heller utan jag körde på macka igen!! Denna gång rostade jag två pågen, blandade ihop kesella 1% med fettfri majonäs, purjolök, äpple, tonfisk och curry. Sedan smackade ihop mackorna, delade dom på mitten, bråkade med Joels kamera och slukade dom på två röda. (Näe, kanske inte två.... men alldeles säkert tre.)

Näe, det blir sängen.
Godnatt!
//Hanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Såg gott ut. Du är förresten inte den enda som ätit mycket smörgåsar i veckan. Jag har praktiskt tagit levt på det, blir väl så ibland.

M. sa...

det ser mums ut:) har du varit i england och ätit en riktig BLT?:D du kanske skulle gilla det:P ett tips är att gå till hyde park och inta en riktigt god sandwish:) jag har gjort det varje gång jag har varit i london. ha en riktigt bra dag:) förresten, jag ser att du satsar på att äta mer fisk:) tonfisk är gott det:)

Anonym sa...

Men du är ju lite jobbig Hanna =) //Jessica

Hanna sa...

Emma: Ja, ibland blir det så... Men det kan vara gott med mackor också!

Molly: Näe, har inte testat en sandwich i England ännu! Kommer definitivt testa det när jag tagit mej dit! =)

Jessicas kommentar svarar jag inte på! =P