onsdag 30 april 2008

Lunch ute i solen!

I morse klev jag upp halv nio, käkade havregrynsgröt och äppelmos till frukost, sedan satt jag och surrade med mamma medans hon bakade en massa bullar. Därefter hoppade vi upp på cyklarna och cyklade in till Lit för att handla, 1,5 mil fram och tillbaka. Gjorde ordning en pastasallad som vi åt ute på gården, soligt men blåsigt!!! Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli färdigt, till det ska jag ta mej en nybakad bulle! =) Och så sitter jag och väntar på att 2 kompisar ska komma och plocka upp mej så att vi kan handla till grillningen i kväll!

Ha en trevlig valborg!
//Hanna

4 kommentarer:

M. sa...

åh, du är så välkommen så;) jag menade det jag skrev igår. dina bilder och maträtter inspirerar verkligen:) ha en riktigt bra valborg:)

Anonym sa...

vad trevligt! jag ska också grilla i kväll, kommer bli gott, årets första.
trevlig valborg!

Anonym sa...

Trevlig blogg!
Kul med en Jämtlänning, själv är jag "Medelpadda" och nästan alla bloggar jag läser är skrivna av fok söderifrån.Har varit i Fjäl några gånger,det borde vara i din krokar.Tittar in flera gånger!

Hanna sa...

Molly: Vad glad jag blir!! =)

Emma: Mmm... vad skönt att grillsäsongen har satt i gång!

Karinaw: Hej, vad kul att du har hittat hit. Ja, min mamma bor i Fjäl så dit är jag lite då och då! Kommer från Lit, som inte alls ligger långt därifrån.