onsdag 10 mars 2010

God morgon!

God morgon kära vänner!
Har nu bytt tåg från nattåget från Östersund till X2000 mot Köpenhamn. Hade tänkt att försöka sova lite då jag sov rätt dåligt i natt och vi kommer att ha lektioner fram till klockan sex i eftermiddag, men just nu är jag alldeles för pigg för det. (Och var även innan kaffet!) Tröttheten kommer väl först efter lunch kan jag tänka mig.

Vad skönt det är att det finns eluttag och internet på tåg!! Jag har 3 timmar kvar av den här resan, så det behövs för att slå ihjäl lite tid. Lägger upp en bild på min lyxiga frukost! ;) Smörgås med ost och skinka och en kopp kaffe! Nu ska jag ta och surfa runt lite. Till att börja med ska jag svara på kommentarerna i de senaste inläggen... jag är otroligt seg på att svara på kommentarerna jag får, jag ber om ursäkt för det. Men fortsätta att kommentera, det är så mycket roligare att blogga när man får lite respons! =)

//Hanna

Inga kommentarer: