onsdag 10 mars 2010

Ballerina kladdkaka

Har ni testat den nya Ballerinakakan, Ballerinakladdkaka? Jag fick två paket hemskickat förra veckan och dom gick åt fort kan jag tala om! Kan bero på att brorsan snodde med sig ett av paketen hem också! ;) Det här är min nya favoritkaka i alla fall, riktigt god!! Allra godast blir det om man doppar kakan i mjölk!!

Jag har fått 5 extra ballerinapaket som jag tänkte lotta ut bland er läsare. Det enda du behöver göra för att vara med i utlottningen är att kommentera det här inlägget! Tävlingen avslutas på fredag kl. 19.00.

//Hanna

37 kommentarer:

Sara sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen av den nya Ballerina-kakan. //Sara

Cecilia sa...

Jag vill också vara med, de ser precis lika goda ut som de kakorna som de alltid åt i sjunde himlen på tv3 :)

mumsfillibaba sa...

Supersmaskiga att doppa i kaffet oxå.....MUMS!!! Choklad kan aldrig bli fel!!

Åsa sa...

Men nu är du på hugget hela tiden och agerar som värsta jultomten, Hanna!

Love sa...

Please! Kan inte jag få en...? :)

Tea sa...

JA! Jag vill vinna smaskiga kakor!

Anna sa...

Ja men självklart vill jag vinna en sån!!!! Håller tummarna!!!

Mia sa...

Klart jag är med och tävlar! dom är så himla goda ;)

Anna sa...

Jag vill också vinna! Jag är inte speciellt talangfull inom någonting men jäklar vad jag kan äta kakor! ;) Och jag befinner mig i Norge just nu så jag läre väl annars svälta ihjäl innan den här smarriga kakan dyker upp på Rema 1000's hyllor... =(

Sandra sa...

Jag vill självklart vara med i utlottning av ballerina

Helena - Bara massa gott! sa...

Oj, vad gott det låter! Jag testar gärna :)

Evelina sa...

Choklad slår aldrig fel, varesig det är till helg, kvällsmyset eller morgonfikat!

Sara sa...

Klart man vill vinna, dessa doppade i mjölk måste vara de absolut godaste ballerinorna någonsin! :D

Hanna sa...

hehe, alla pratar om de där kexen nu ju! Räkna in mig i utlottningen. :)

mumsfillibaba sa...

Jag gillar din blogg och har därför gett dig en Sunshine Award!!

http://mumsfillibaba.blogspot.com/2010/03/jag-har-fatt-en-award.html

Anette sa...

Bäst att kommentera då men jag vinner aldrig på din blogg =(

Carina sa...

Låter hur gott som helst. Klart jag vill vara med och tävla

Tok-mia sa...

De här kakorna är livsfarliga. Man blir beroende vid första tuggan. Det är lika bra jag vinner alla för att skydda er andra. ;)

Malin sa...

Kakor! Klart jag vill va med :)

Växelhäxan från norrland sa...

det här kan man ju inte missa, kakmonster som man är, osså är det ju choklad, pricken över i:et..
Jag är också med och tävlar
Mvh

monika sa...

Hej!

Mina döttrar åt upp alla, vinner gärna så jag får smaka!

vh
Mamma Monika

Helena Ljunggren sa...

Jag tackade nej till det erbjudandet men nu vet jag inte om det var en miss. Alla verkar hissa denna kaka :)

Anonym sa...

Jag är jättenyfiken på hur kakorna smakar men jag har ännu inte hittat dem i min butik. Jag håller nu tummarna...

Sara A

Sofia Å sa...

Älskar att doppa kakor i mjölk. Att doppa kladdkakskakor i mjölk måste ju vara ett snäpp godare :P

Katta sa...

Jag måste också vara med i utlottningen :p Har inte provat än men har hört så mycket bra om dom, choklad är livet :D

Katta

Ann sa...

Ja, visst är den smarrig! Men utan mjölk var den inge speciell =) Men choklad är ju aldrig fel!

Ulrika sa...

Älskar din kycklingsallad med päron! Nästan lika goda som Ballerinakexen :-)

Fröken Dill sa...

Alla skriver att de är så goda så jag vill gärna vara med i utlottningen!
Hälsar fröken Dill

Anonym sa...

Jag vill ha kladdkaka ballerinor, trevlig blogg du har :)
Häls. Petra K

Sara&Niklas sa...

Vi är såklart också med:D

Ullis sa...

Skulle vara riktigt läckert att få
bjuda sambon som är en riktig gottegris. Han har suktat efter att få prova dessa kakor länge nu!

Patrik sa...

Deltar gärna i din tävling! Kakor är aldrig fel=)

Sara sa...

MUMS :D Jag vill, jag vill, jag vill!
Håller tummarna för att jag blir en av de fem lyckliga.

Sara sa...

Den kakan har jag velat prova men har inte hunnit göra det ännu så jag är mer än gärna med och tävlar!

Jessica sa...

Jag kommenterar jag också!

Hallon & Blåbär sa...

Självklart vill jag vara med, dom är ju bara så himla goda.

Elin sa...

Jag oxååå! Vill va med! =)