onsdag 16 april 2008

Snabb fiskmiddag.


Jag ska i väg på spinning i kväll också och eftersom det inte är så roligt att cykla med håll så försöker jag att äta så snabblagat mat som möjligt när jag ska i väg på 7passet. Idag vart det tilapia som jag stekte med salt och citronpeppar, till fisken åt jag kokt potatis (som jag kokade igår) och i frysen hade jag kvar lite findus grön deli men det var bara lite så jag hackade i en tomat och en rödlök. Middagen var enkel, god och färdig på tio min!

//Hanna

3 kommentarer:

M. sa...

det ser jättegott ut och citronpeppar är så gott på fisk!:D hoppas att du får ett bra spinningpass:)

Anonym sa...

Ibland är det enkla det godaste. Fisken ser väldigt god ut. Hur är tilapian i konsistensen, fast, eller "faller" den sönder?

Hanna sa...

Molly: Det var riktigt bra! =)

Emma: hmm.... det lutar nog mer åt faller sönder hållet!