söndag 13 april 2008

Borta bra...

Men hemma bäst, heter det ju och visst stämmer det! Joel hade städat hela lägenheten medan jag var borta så här skiner det glänsande rent överallt och jag sitter i soffan och myser. Käkade på O´learys på T-centralen runt tre, för tidigt för middag, för sent för lunch, så nu ikväll gjorde vi varma mackor! På min hade jag ketchup och sambal olek, basturökt emilskinka, rödlök, paprika, tomat och ost! Mmmm....

Nu är det snart A beautiful mind på tv:n. Måste ses!!!
//Hanna

4 kommentarer:

M. sa...

tittar in och önskar en fortsatt trevlig kväll:)

M. sa...

hej hanna! tittar in för att säga hej och önska dig en fortsatt bra dag:) kul att du också gillar saltå kvarns produkter:)

Anonym sa...

Jag vet inte varför jag sitter och tittar på mat nu innan jag ätit frukost, blir så hungrig! Tror jag måste göra en varm macka...lite lyxigare frukost måste man väl få unna sig ibland? ;)

Hanna sa...

Emma: Ja, absolut!! =)